6 Ağustos 2009 Perşembe

... TEDİRGİN ...


Tedirgin bakışlar bıraktım gözlerine
Anlamsız kaçışlar, belirgin susuşlar...
Güvercinleri havalandı meydanın.
Gidilecek yerler hesaplandı.
Susulacak sözler , savrulacak közler...
Ağlayacak gözler...
Umutlar sarıldı paketlere.
Koli bandıyla kaplandı.
Bir valiz dolusu gözyaşı
yıllar dolusu hatıra hazırlandı.
Geriye tedirgin bakışlar bırakıyorum.
Bir de,
Anlamlı kaçırışlar gözlerimi gözlerinden.
Umulmadık bir şeymiş gibi
Şaşırmalısın giderken
Hani bilipte bilmezmiş gibi...
Sonra uzunca sarılmalısın
Omzuma yaslayıp başını .
Sevilmedik biriymiş gibi olmalısın giderken ben
Hani “gidersen git ne yapayım” dermiş gibi.
Tozunu al ben gidince geçtiğim yerlerin
Yazı yazdığım yerleri sil
Gözlerindeki son bakışlarımı sök at...
Çünkü tedirgin bakışlar bıraktım gözlerine...
Anlamadığım kaçışlar gözlerinden
Hani “ kalsam ne olur “ dermiş gibi ...

2 yorum:

Heretik dedi ki...

Ben Sana Ne diyim Aga Sen de Çok şeyLer görmüşsün hiç tanısmaya görmeye gerek yok uzun zamandır bakıyorum sitene öle rastgele gördm yazılarını çok beğeniyorum yani ne diyim böyle kal yüreginden gecenleri yaz seni takdir edecek kisiler cıkar elbet ki kimsenin seni takdir etmesi icinde yazmıorsun biliorum tebrikLer..!!!

pesimist koala dedi ki...

teşekkür ederim dostum, umarım sesimi duyanların da biraz olsun yüreklerinden birşeyler aktarabilmişimdir...